04 oktoober 2008

Sõltuvusnähud..

.. Internetist on kerged tulema. Aga ega neid enne teadvustama ei hakka, kui arvuti käest ära ei lähe, eksole. Eile õhtul peale seda, kui sellele kollkastile Reset'i tegin, ei länud Windows enam käima. Ei kuidagi kohe. Mitte mingisuguses mode'is ega mitte mingisuguste trikkidega. Jõle jama, tarvis ju Internetist üht-teist otsida ja elektrinäitu teatada ja veel sada kohta läbi piiluda. Aga ei, tänan! Windows oli saba andnud, heh! Jätsin juba vaimusilmas hüvasti kogu staffiga, mis oma kasti kogunud olin, aga ..

.. hea, kui on olemas sõbrad! :) Väike konsultatsioon Sprotiga õhtul ja hommikune kõne Grimmule oli abiks! Lõunaks tuli kohale The Holy Grim and rebooted my computer from his disc and .. siis me veetsime veel aega: Grim arvutis installides ja mina lihtsalt loba ajades. Kuna mul polnud mälusopis enam ühtki mälestust veebiühenduse setupi detailidest, siis mängisin täiega blondiini ning helistasin STV klienditeenindusse. Minutike veel ning Püha Nett oli ka tagasi! Ainsaks kaoks peale aknakeste parandamise olid installitud proged, kõvaka teine partitsioon pidas parandusprotsessile kenasti vastu ning kogu mu oma sodi-podi jäi alles!

Ehk peaks kõvaka välja vahetama? Tegelt pole tahtmist. Arvuti mu laual on ju niigi paras museaal juba. Kui annab täiega saba, siis tuleb lihsalt uus hankida.. Kummardused Grimmule!

Sildid: ,