27 oktoober 2005

Kes on hukas?

Eile jalutasin, villane sokk varvaste ümber ja matkasaabas jalas, piki Kadaka teed. Ilge ilm, aga jalad vähemalt kuivad. Läbisin takistusriba nimega "Motoorse rahutuse all kannatav ligane parkimisplats"; roolis tädi nõksutas masinaga, maapind kaetud jõledate tinavesiste lööklompidega. NAtuke nõrganärvilisem vanaonkel kargas plärtsatuse saatel otse keset auku. Hunnik kiireid grimasse ja ühemõtteline möire: "TÜRA!!!" (oehh, mina ju ei öelnud).

Sõidan bussis, unine, soe. Seisan/lebotan filosoofilise naeratuse saatel vastu bussiakent. Järjekordses peatuses haalas end peale maniakaalse istumissooviga vanatädi. Päris keps istme poole kargama. Teised vanatädid ei olnud viletsamad. Tädi arvas: "KURAT!! Kõik on PERSES!!" (nojahh, mina, vagurake, olin ju vait).

Kas noorus on hukka läinud?

5 Comments:

At 27 oktoober, 2005 19:22, Blogger Triin said...

No ma juba pikemat aega räägin ju, et see tänapäeva vanadus on täitsa hukas..

 
At 29 oktoober, 2005 18:49, Blogger Krafinna said...

:D
Jah. Ja seda on ta olnud juba aegade algusest peale...

 
At 30 oktoober, 2005 02:37, Blogger Morgie said...

kui mina alles noor olin, sis vanainimesed ei kimanud mööda parkimisplatse ja busse, istusivad sohva pääl ja tegid peend mopsis nägu...
oijjah, vanadus on hukas, ajad on halvad

 
At 30 oktoober, 2005 02:40, Anonymous Anonüümne said...

Kord saabub ka see aeg kus meie oleme hukas. :P

 
At 30 oktoober, 2005 13:24, Blogger Veidi Roheline said...

mina olen kogu aeg ukas olnud

 

Postita kommentaar

<< Home