19 november 2005

Vahearuanne seisuga reede öö vastu laupäeva:

  1. Arvuti läks ****s*
  2. Arvuti sai enam-vähem taas jooksma, videokaardi ventekas on läbi. Muuk-kruvikeerajate ja sobiva õli puudumise tõttu lükkub edasi nimetatud vidina puhastus.
  3. Ühtlasi sai vahetatud toiteplokk ja kassikarvade-ning-tolmu-segu-rullid juhust kasutades kastist välja kühveldatud.
  4. Mind tahetakse tööle moosida. Appi!
  5. Juukseid peaks värvima, Paljasjalgne lubas ulatada abistava käe.
  6. Homme (täna) on minek.
  7. Ülehomme (homme) tagasitulek. Tähtede juurest. :P
  8. Pael sai peaaegu valmis.
  9. Kaisa lõikas kassil küünekääridega sabast paar salku välja.
  10. Kaisa EI lõiganud telefonijuhet läbi (hea seegi juu).
  11. Frikadellisupp ja mannavaht on head.
  12. Ma ei tea, mitu korda ma veel hiinlastele loengut peaks lugema. See hirmutab mind pisut. Võib-olla nad esmaspäeval enam ei tulegi?
  13. Ursula LeGuini "The Other Wind" sai läbi ja nüüd ka O. S. Cardi "Ender's Game". Minna uuele ringile? Mõlemad v. head ja soovitan.
  14. Mul on rida lugemata raamatuid. Keegi peaks mind nende kiiremas korras lugemiseks kloonima. Ütleksin kenasti aitähh! ja teeks kniksu ka. Eriti siis, kui komplektis klooniga oleks ka datakaabel, mis ühtiks pistikuga mu kuklas.
  15. Peaaegu kõik pistikupesad mu elamises logisevad ja ma ei söanda neid ise torkima hakata. Elektrik? Kes tunneb elektrikku?
  16. Tagatoa aken on ikka vahetamata ning seetõttu elamine totaalselt peapeale pööratud.
  17. Kassil on kõht lahti. Millest läheb toakiisul kõht lahti?
  18. Hommikul teeb Mammu kaerahelbeputru, mõistagi, aga enne seda natuke magab ka, loodetavasti.
Head ööd!

1 Comments:

At 21 november, 2005 18:03, Blogger Matu said...

nuh... tegelt on meil vist ju awekas elektrik. või vähemalt midagi väga sellega sarnast.

 

Postita kommentaar

<< Home