03 november 2005

Hingedepäev..

Ja juba pimeduse laskumisega varasel õhtutunnil hakkas mu aknal põlema mesilasevahast küünal. Selles toas elas kunagi mu vanaema.. Ta on juba aastaid läinud. Ja vahin tulle ja mõtlen, et oleksin ju võinud ka oma isa tunda, aga saatus ei andnud. Vähemalt sain sel suvel tema piltide nukker-õnnelikuks omanikuks. Midagigi..

Ja kohe sama akna all kasvava põõsa all on meie endise kiisu-miisu hauake.. Ja mu kallis sõbranna ei tule mulle enam kunagi külla, kui vaid et unedes ja võib-olla täna.. Hea, et ta üleski leiti ja sel suvel lillemere sisse sängitati. Nuuks. Kõik see tuleb just täna erilise tervana meelde.

Seepeale olen tänulik võimaluse eest kuulata õhtul "Kellerkoori" mõtlikumaid laule kaunis Tohisoo mõisas, vahelugemiseks luuletused-mõtteterad ja alguseks-lõpuks Aadi mõtisklemine. No ega teele-kringlile, kuhu meid Sirellaga lahkesti ka paluti, midagi vastu olnud panna.

Üle pika-pika aja oli meelikosutav ka Aadi nägemine, kuigi esmalt pani kohalike poolt "Uitajaks" kutsutu oma triigitud-viigitud olemisega üllatuma. Aga sõpru on alati tore kohata. Praegu paistabki just selline aeg olema, kus kaua kadunud sõbrad-tuttavad kuskilt välja hakkavad tulema.. Hingedeaja fenomen, tundub. Mulle meeldib!

Loreena McKennit "Rising Sun"

4 Comments:

At 03 november, 2005 12:27, Blogger Marek said...

Hm, ma millegipärast ei mõelnudki eile vanaisale, kuigi küünla viin hauale küll. Kas ma olen nüüd väga paha, et sügavatesse mõtisklustesse ei laskunud?
Homme saab tema lahkumisest 3 kuud..

 
At 03 november, 2005 16:59, Blogger me said...

Hingedepäev on küll eriline, kuid nagunii mõtlen väga tihti oma armsatele. Kallile vanaisale, kallile vanaonule, kallile vanatädile, kõige kallimale karvasele kiisule, kes mul üldse kunagi olnud on ning oma vanaemadele, kes siit ilmast lahkusid nii vara, et olin liiga noor nende tundmaõppimiseks.

 
At 03 november, 2005 18:42, Blogger Morgie said...

väga meeldiv on olla kuulatud, aga sel kontserdil tekkis mul sihuke sürr tunne, et me laulame vaid iseendile... iseeneste jaoks

 
At 05 november, 2005 15:51, Anonymous Anonüümne said...

Parim tunne, mis tekkida saab!

 

Postita kommentaar

<< Home