14 november 2005

Vanameister

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, kuidas isand Denethor mind ammu ära moosis Tolkieni-friikidele koolituse avaloengut lugema. Elust ja loomingust üldisemalt. See siis reede õhtul aset leidiski. Toatäis särasilmi ootas loengut. No ma ei tea... Mo meelest läks asi täiega sinna-tänna. Ei oska ma ikka poole tunniga sellist teemat ammendada ega isegi eriti tähtsatest kohtadest pädevat valikut teha... Isegi jutustasin antud ajast tugevalt üle.
Hea vähemalt, et meie tohutust somnikute armeest leidis Tinu selle aja ja tahtmise mul kätt hoidma tulla :) Ja Grim päästis hullemast, kui liikluse tipptunni aal võttis mu materjalid välja printida, et ei pidanudki istuma liiklusummikus ning küüsi närides mõtlema oma järjekordsele hilinemisele Pääsküla pärapõrgusse. Pai teile! Kohe mitu ja pikka.

Muidugi veendusin ka selles, et olles aastaid tudengitele pidanud moraaliloengut sellest, et tindipritsi kilesid laserisse ei topita ega tindipritsiga laseri kiledele ei ole mõtet printida, olen ilmselt mitut jama ja finantskatastroofi ennetanud. Aga Grim, naljatilk, mu tunnis ei ole käinud ja just seda viimast ta tegigi. Tulemus oli, noh, teate isegi .. väheke laialivalguv :P

Saatusel on isand Murphyga muidugi osav sobing. Sest kuidas muidu oleks saanud olemas olla, et just samal õhtul Rock Cafes Metsatöll, Oort ja Dawn of Gehenna esinesid ja suurem osa mu tuttavaid loomulikult sinna suundusid.. Nojahh... Mul seisis teoreetiliselt veel ees diskussioon öösel kell kolm välja mõeldud teemadel, ent ... minus ei kustunud veel lootus kuskile RC kanti jõuda; seega jätsin Tinu ennnast täievoliliselt asendama, korjasin paar erirasket raamatut oma kaasaveetud külmrelvsest tellisevirnast seljakotti ning tellisin lootusrikkalt takso..