30 juuni 2007

See on nüüd möödas

Jah, empsi ärasaatmise siitilmast sinna, kus olla parem, on nüüd möödas ja ma olen ikka veel ühes tükis. Ma olen teile kõigile, kes mind sellest katsumusest läbi aitasid, kirjeldamatult tänulik. Tarvis oli just seda nõu, abi ja jõudu, tahtmist mind ikka veel käimas hoida ja eriti teadmist, et te ikka olemas olete.
Matuste korraldamine ja kogu inimese siitilmast lahkumisega seotu on küll vist planeeritud sellise teraapilise tegevusena, mis ei lase selle korraldajal hetkekski lödiks vajuda. Ma tegelikult pelgan pisut seda aega, mis nüüd tuleb. Olge siis armsad ja hoidke mind usinasti tiksumas ja käimas, ajage siia-sinna ja leidke põhjust ringi rabelemiseks. Siis ma ei vaju täitsa ära, eksole!
Elu on lill, jah, mõnikord ta närtsib ära ja siis tulevad viljad, kaspole? Magusamad või mõrumad, kõvemad või pehmemad, suuremad või pisemad. Aga jah, kalli teile kõigile!


Jarõna Ilo joonistatud Elulill

1 Comments:

At 03 juuli, 2007 10:24, Anonymous Anonüümne said...

Elu koorem pidavat alati just nii raske olema, kui me tegelikult kanda jaksame. Tuleb ainult õige toetuspunkt ja tasakaal leida.

 

Postita kommentaar

<< Home