18 juuni 2007

Mul on närvipõletik ..

.. parema käe õlas, õlavarres, abaluu ja muu seesuguse piirkonna sees. Ehh! See on tõeliselt valus ja tegelikult on valus ka niimoodi arvuti taga klõbistada, aga mis seals ikka, põletame ohtralt halba karmat.

Asi sai alguse sellest, et ... ma ei tea isegi millest, aga ühel kenal hommikul ärkasin nii, et kael allapoole vaatama ei paindunud ja õlg oli tiba valus. Lootsin, et külmetus ja läheb üle. Tutkit! Vana inimene ei peaks enam seesugust lollust uskuma. Esimese nädala vedasin end veel usinalt töö vahet, kus vinnasin ja tegin veel muidki huvipakkuvaid liigutusi. Aga ega see siis õlale meeldinud! Kukkus lõhkuma kui hull, enamb ei saand magada ka ega midagi, sest kuidagimoodi olla ei olnud võimalik. Lootsin, et päkapiku juures toime pandud saunariitus asja parandab, aga ei. Ülejärgmisel päeval ei tahtnud eladagi.

Asja teeb keeruliseks tõsiasi, et kuulun statistilise enamuse hulka ehk olen paremakäeline; valu teeb loomulikult ka parem käsi. Aeg-ajalt surevad ka sõrmed ära ja sõrmeotsadki on tuimad, ent samal ajal hellad. Olen avastanud, et mul on ka vasak käsi ja sellega saab mingil määral korvata fakti, et kahvel-nuga käes ei seisa ja paberitki on raske tõsta. Hmm. Teoorias ei tohiks seda kätt nüüd suuremat koormata, aga ei maksa unustada, et mul on kodus lamatiste käes vaevlev voodihaige emps, keda vaatamata läbilõikavale protestikisale ikkagi keerata ning tõsta tuleb. Kahjuks seda ühe käega kuidagi ei tee.

Elan režiimil 3 tabletti ibuprofeeni päevas (põletiku ja valu vastu) ning midagi peale ka määrida. Probleem aga just selles milleski kipub olema. Kõik need inimrassi esindajaile määratud möginad on leebed kut lõhnageelid - tolku eimiskit. Nüüd vaatame, mida suudab sel nädalal Tallinnamaale jõudev pudulojustele mõeldud määrimine. See peaks ehk vähe tõhusam olema kui esteetidest humanitele mõeldud hõrk lõhnasegu. Ja muidugi ei tohi asi saada külma, tuuletõmmet ega muid seesuguseid suve juurde kuuluvaid privileege. Millal ujuma saab?
Kõige mittevalusam on olla nii seistes kui lebotades käsi otse üle pea taeva (või seina) poole tõstetud asendis. Andku keegi mulle kannatust see ishias üle elada!! Leian end viimasel ajal suht sageli arutlemas näiteks selle üle, mitu kilo mu käsi kaalub või mitu njuutonit ruutsentimeetri kohta rõhub mu keha pikaliasendis haigettegeva abaluu ümbrusele. Saast küll, tuleta veel füüsikakursus meelde, eksole!
Olen avatud ettepanekutele ja pakkumistele ihuhäda leevendamise osas.

Sildid: , ,

3 Comments:

At 18 juuni, 2007 21:16, Anonymous Anonüümne said...

Oh vaene Kuldmari, et sind ka sellised hädad kimbutama peavad. Mõtle siis sellele, et Grimmult tervisesoovid tulevad ja tiivul hädad minema viivad. Või noh, viimaseid vähemalt tõsta püüavad.

Saa ikka terveks. folk juba kuu aja pärast ja sinna minekut ei tohi ükski asi takistada.

 
At 19 juuni, 2007 11:41, Blogger v. said...

Ibuprofeeni asemel kasuta Paratsetamooli - sellel on ka väike põletikuvastasus kaasas. Muus osas ei oska nõu anda kahjuks...

 
At 27 jaanuar, 2013 05:06, Anonymous Anonüümne said...

Hello Dear, are you truly visiting this web page daily, if so then you will without
doubt get nice experience.
my website - diets that work

 

Postita kommentaar

<< Home