04 jaanuar 2006

Jess, boss!

Annan soovijatele teada, et olen sellest esmaspäevast alates ametlikult
  • kaelapaelastatud
  • magnetkaardistatud
  • kasutajanimestatud
  • ligipäästetud
  • meiliaadressistatud
  • paroolistatud
  • allkirjastatud
  • taltsutatud
  • hõivatud
Õhku on jäänud veel
  • riietatus
  • rikutus
  • ärahellitatus
  • pangakontostatus
  • lõplik varustatus
  • ümberkorraldatus
Päevakava tahab paika loksutamist. Ei suuda hoiduda ööloomastunud olekust, ent elu nõuab hommikuerksust ja päevatugevust. Kannatlik harjutamine viib sihile! Nt programm nimega "Iga päev (öö) juba pool tundi eelmisest varem voodisse" peaks andma mingeid kombatavaid tulemusi. Hoidke mulle pöialt (või saba või suurt varvast)!

Sildid:

5 Comments:

At 04 jaanuar, 2006 08:33, Blogger Ulmeguru said...

Kas Su'st on saanud korporatsiooni ori..?

 
At 04 jaanuar, 2006 20:27, Blogger Kuldmari said...

Just nii, on saanud. Vähemalt mõneks ajaks. Auavaldusena nende vaevanägemisele minu ärarääkimisel.. Tekitab nartsissismi, õnneks suudan sellest kuristikust hoiduda. Olen alati suutnud..

 
At 04 jaanuar, 2006 23:12, Blogger Veidi Roheline said...

Deem, hilisõhtused telefonikõned on nüüdsest vastunäidustatud vist. Igatahes, edu uues ametis.

 
At 06 jaanuar, 2006 15:01, Blogger Kuldmari said...

Haa, tänud-tänud!

 
At 08 jaanuar, 2006 09:28, Anonymous Anonüümne said...

Kontori eluga olen kursis, tänu BBC samanimelisele seriaalile...

 

Postita kommentaar

<< Home